Leaderboard
Oblíbený obsah
Showing content with the highest reputation on 05/05/18 ve všech oblastech
-
Problémy, podvody s eshopy
liborpoulik reagoval na Kamel a jeho téma
Pánové, po několika nepříjemných jednání s českými prodejci zakládám toto téma, kde se všichni můžeme podělit o nekalé praktiky či nepříjemné způsoby jednání. Bohužel se to stává dnes a denně, jediným řešením, jak předejít problémům je se svěřit naší početné skupině a daným obchodům se vyhnout. Jako startovné uvádím svůj případ, který řeším tento týden. Koncem roku 2016 jsem na internetovém obchodě Surtep.cz učinil objednávku na sběratelskou edici Last Guardian. Nevím už z jakého důvodu, ale objednávku jsem telefonicky stornoval, kdy mě zaměstnanec potvrdil storno. K mému překvapení mě balík stejně zaslali a poslali číslo balíku, zřejmě interní chyba a špatná domluva mezi zaměstnanci. Následoval další telefonát, kde jsem se domluvil na nepřevzetí balíku. Bálik jsem nepřevzal a žilo se šťastně dál... 2.5 mi přišel obyčejný dopis od Surtepu, i když bych to spíše nazval výhružkou. Prodejce se po 1,5 roce dožaduje náhrady vzniklé škody - smluvní pokuta 500,-, poštovné 109,- a zřejmě nějaké účelné bolestné za 70,-. V dopise mě varují, že přes četné žádosti mě nikdy nezastihli. Upozorňuji, že ze strany eshopu nebyla ani jednou snaha mě kontaktovat, proto jsem na dopis koukal s otevřenou hubou. Pokud do 5 dní nezaplatím, tak prý soud - kuli poštovnému :D. Dne 3.5. jsem zavolal do obchodu, velice obtížné se dovolat, po 5 pokusech mi zvedl telefon obchodní manažer, který mi řekl, že o tom nic neví, že tyhle věci vyřizuje kolega a tudíž to semnou nebude řešit. Telefon na kolegu mi nechtěl poskytnou, prý mohu řešit pouze po emailu. Napsal jsem tedy email, kde po 5 hodinách jsem byl bez odpovědit. Ten stejný email jsem tedy poslal i na vedení firmy a teprve tehdy jsem dostal vyjádření. Najednou musím zaplatit už jen poštovné a bolestné ve výši 179,- a odvolaní na jakýsi paragraf a silné řeči, že prý ať klidně jdu na PČR nebo na ČOI. Smluvní pokutu mi prý za odmětu odpustí, pokud zaplatím :D. Následoval další email, kde jsem se dožadoval upřesnění času mezi stornem a odesláním balíku a od té doby Surtep mlčí. Pro jistý klid v duši a méně stresu o víkendu jsem jim těch 179,- poslal, aby se tím třeba udávili. Pořád čekám na odpověď, telefony zvoní a nikdo je nebere. Zkrátka a jednoduše velice solidní jednání malého českého eshopu. Místo slušného jednání jsem dostal výhružky a na četné emaily je jim asi zatěžko odpovědět, po telefonu nic neřeší, protože neví, bojí se přímé konfrontace. Celou věc jsem předal ČOI k řešení, tak čekám na jejich vyjádření. Nicméně vám radím, vyhněte se tomuto eshopu, takovéto jednání jsem nezažil snad nikdy, raději si připlatím u Xzone, alzy či JRC, kde mám jistotu, že při vzniklém problému jednají fér. Panstvo, tak dnes jsem dostal vyjádření od Surtepu. Respektive, na jejích nereagování od pátka jsem poslal další email s žádostí o potvrzení platby a jejich reakci. Od jejich zaměstnance jsem obratem dostal odpověď, kde stroze napsal, že platba 179 Kč (poštovné a bolestné) byla připsána na účet 7.5. Bohužel se neobtěžovali mě informovat nebo poslat vyjádření na můj dost peprnej email. Takže Surtep umí odpovídat rychle, když chce...Bohužel se problémům neumí postavit a schovávají se za email a nebo dělají mrtvého brouka. Všem vřele doporučuji se tomoto eshopu či kameným prodejnám vyhnout. Těch 179 Kč mě nezruinuje, ale naštve to. Díval jsem se na hodnocení na heurece a našel jsem tam pár uživatelů, co řešili podobný případ a těch 500 Kč pokuty ve strachu zaplatili. Osoba odpovědná za vymáhání "dluhů" pan Vajo je nedostižný, ba dokonce nikdo v Surtepu na něj neposkytne telefonní číslo, aby nedošlo k příme konfrontaci. Vřele doporučuji navštívit Heureku a přečíst si stížnosti uživatelů. Pokud máte podobné zkušenosti, podělte se s námi, třeba ubude méně podivných eshopů.1 point -
Problémy, podvody s eshopy
panzpohadky reagoval na sběratel a jeho téma
ČR eshopy to je prostě radost.. dlouhý roky jsem nakupoval na originalky.cz ale po poslední zkušenosti už se od nich taky držím dál, pro pobavení teda postuju i sem: začlo to tím, že mi stornovali objednávku několika sběratelek i když byla předem dávno zaplacená, týden tvrdili, že peníze nemají a že je to nezajímá, po dohadech a odeslání potvrzení od banky na mail i screenu, mi ji teda znova obnovili ale viděl jsem, že už některý zboží co jsem měl objednaný nebylo skladem tak jsem předpokládal, že objednávka dojde bez něj, no.. to jsem se ale přepočítal, objednávka skoro po týdnu došla ale většina věcí měla naprosto poničený/roztrhaný krabice + zcela očividně použitej obsah a nefunkční DLC kódy a do nich byly strčený zafoilovaný hry, jedna bylo dokonce i bez folie samotné hry a doškrábaná jako prase - všechno mělo ale i na faktuře stav - nové zboží! ihned jsem je kontaktoval a dozvěděl jsem se, že je to sice nový zboží ale všechno mělo poznámku, že mají poničené obaly v popisu, hned jsem všechno šel překontrolovat znovu, protože tam nic takovýho nebylo a jediná hra to tam psaný neměla, tak jsem na ně vletěl, že si snad ze zákazníka co u nich roky nakupuje asi dělají prdel, řekli že si to mám ještě jednou překontrolovat, že to tam napsaný je, měl jsem rozklikaný všechny ty hry v prohlížeči, refreshnu stránku a do p*če ono je to tam najednou dopsaný!!! tak jsem další stránku se hrou nerefreshoval ale rovnou screenoval i s časem změny, okamžitě jim to střelil do ksichtu, že chcu vrátit prachy a ať si nemyslí, že budu platit poštu po takové prasárně, skoro dva dny se neozvali a pak mi přišel mail s tím, že za to samozřejmě může nějaká kolegyně, co je teď na dovolené a že se strašně omlouvají ale dopsali to opravdu jenom u té hry u které mám screen, u těch dalších kde jsem screeny nestihl, to ale opravdu bylo a ještě mě označili za lháře, takže poštu mi klidně proplatí ale jenom pokud budu chtít vrátit pouze tu hru u které mám screen a zbytek toho smetí si nechám, protože jenom tam to byla prý jejich chyba.. prostě WTF? takže jsem se týden dohadoval, byl svědkem totální podělávky od jednoho z největších, herních eshopů u nás, byl označenej za lháře a ještě musel cvakat extra poštu zpět k nim ( která u takhle velkýho balíku fakt nebyla levná ) potom trvalo 10 dní, než mi teda "schválili" vrácení peněz, jenže potom zase mrtvo.. po dalším skoro týdnu mi řekli, že mají na vrácení peněz 14 dní, který se ale počítají až od tohohle dne co mi to oznámili, což už bylo skoro 2 měsíce po začátku tady toho divadla.. no totální pí_ovina.. pak ale uběhlo 14 dní a nic.. zase celý dny telefonování a mailů až 18tej den mi odpověděli, že zapoměli a že to napraví, bez omluvy, bez ničeho1 point