hitman957 Odesláno Září 9, 2017 Nahlásit Share Odesláno Září 9, 2017 čaute...kupil som použity xbox 360 s tym že ho budem použivať viac menej len na netflix no a nejake filmy cez externy HDD..problem je v tom že prvykrat ked som sa ho snažil updatnut tak mi to spravilo ale po istom čase mi z nejakeho dovodu tie updaty zrušilo a pytalo znovu update tak ale odvtedy ak dam testovať pripojenie internetu nedokaže pripojiť na xbox live..skušal som factory reset, obnoviť povodne nastavenia siete dokonca som skušal aj update stiahnuť na usbčko a spustiť ho tam ale nič z toho mi nefunguje stale odmieta pripojiť na xbox live..vedeli by ste mi s tym poradiť? pridavam chybove hlasenia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moderators drak3go Odesláno Září 10, 2017 Moderators Nahlásit Share Odesláno Září 10, 2017 Nemožnost provést update Dashboardu (z USB) a nefunkční připojení na XBLive jsou dvě různé věci. Takže především - máš na konzoli nejnovější verzi Dashboardu (2.0.17511) a pokud ne, lze konzoli na tuto verzi aktualizovat? Pokud nelze - jakou chybu to hlásí? Pokud jde o připojení k XBLive - zkoušel jsi, nebo máš možnost připojit konzoli k internetu kabelem? Ten chybový report viz. tvůj screen - jsou v něm ty číselné kódy pokaždé stejné, nebo se při opakování pokusu o připojení mění? Kód chyby "8007 - 0435" naznačuje spojitost s updatem Dashboardu, ale těch příčin může být několik a z toho co píšeš to nelze jednoznačně určit. Zkus některé kroky, zmíněné při výskytu této chyby - ODKAZ a případně projdi následující odkaz, kde se chybové kódy daného uživatele víceméně shodují s těmi tvými - ODKAZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j4m4l Odesláno Říjen 16, 2017 Nahlásit Share Odesláno Říjen 16, 2017 mam ten isty problem...uz si to vyriesil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lexacz Odesláno Říjen 16, 2017 Nahlásit Share Odesláno Říjen 16, 2017 zdravím.Od soboty se také nemůžu připojit na xbox live a strašně dlouho se mi načítá účet.V podstatě se mi udělá to stejné co u Hitmena.Všechna připojení jsou v pořádku ale nelze připojit k xbox live.Nikdy po dobu 5 let jsem s tím problém neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
liborpoulik Odesláno Říjen 16, 2017 Nahlásit Share Odesláno Říjen 16, 2017 To samé i já , tohle se mi ještě nestalo, ani přes wifi ani přes kabel, připojení k internetu ok, xlive nelze připojit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majklu Odesláno Říjen 17, 2017 Nahlásit Share Odesláno Říjen 17, 2017 Hlásím naprosto stejný problém už cca týden. Mám poslední verzi updatu, zkoušel jsem připojit xbox i na hotspot od telefonu, takže routrem to rozhodně není. Nechápu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LordMartas Odesláno Říjen 17, 2017 Nahlásit Share Odesláno Říjen 17, 2017 Taktez mam ten samy problem a hrozne dlouho se mi nacita ucet. Slysel sem ze Live od soboty vypadl a nejede je to mozne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lexacz Odesláno Říjen 17, 2017 Nahlásit Share Odesláno Říjen 17, 2017 poprosím vás,pokud by někdo vyřešil problém,nebo se připojil k xbox live tak napište.Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
perrek Odesláno Říjen 17, 2017 Nahlásit Share Odesláno Říjen 17, 2017 otazka 5 vterin na google: https://support.xbox.com/cs-CZ/xbox-live-status je to centralni problem, nezbyde nez cekat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lexacz Odesláno Říjen 17, 2017 Nahlásit Share Odesláno Říjen 17, 2017 děkuji za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noxik600 Odesláno Říjen 18, 2017 Nahlásit Share Odesláno Říjen 18, 2017 Může mi to někdo prosím poradit? Nemůžu se připojit k Xbox Live, mám WiFi router už dlouho, ale teď to prostě nejde - chyba připojení 80151909. Přitom když se připojím přes telefon /WiFi přístupový bod/ tak to jde?! Zkusil jsem: formátovat pevný disk, vymazat nastavení sítě, smazat profil, vymazat mezipaměť,znovu načíst profil router dát do základního nastavení, připojit Xbox přes kabel, ale chyba zůstává. Nevim, co víc zkusit.. :'( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MazzyXBOX Odesláno Říjen 19, 2017 Nahlásit Share Odesláno Říjen 19, 2017 Je zajimavý že pres internet od Netboxu (Brno) to nejede (stejnej problem) ale kdyz se pripojim pres mobilni data pres hotspot z mobilu (T-Mobile) tak to jede ( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noxik600 Odesláno Říjen 19, 2017 Nahlásit Share Odesláno Říjen 19, 2017 Přesně jako já! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MazzyXBOX Odesláno Říjen 19, 2017 Nahlásit Share Odesláno Říjen 19, 2017 před 1 hodinou, noxik600 napsal: Přesně jako já! Ted jsem se obratil na podporu a nebyli mi schopni rict kdy to odstrani prej nejlepsi : je cekat to jsou jejich slova V 18. 10. 2017 at 9:00, noxik600 napsal: Může mi to někdo prosím poradit? Nemůžu se připojit k Xbox Live, mám WiFi router už dlouho, ale teď to prostě nejde - chyba připojení 80151909. Přitom když se připojím přes telefon /WiFi přístupový bod/ tak to jde?! Zkusil jsem: formátovat pevný disk, vymazat nastavení sítě, smazat profil, vymazat mezipaměť,znovu načíst profil router dát do základního nastavení, připojit Xbox přes kabel, ale chyba zůstává. Nevim, co víc zkusit.. :'( Nic jen čekat není to uvas ale unich ... toto same jsem skusil ja ... mel sem celkem slusnou vymenu nazoru s jejich podporou ... nejlepsi je podle nich prej cekat az to opravi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noxik600 Odesláno Říjen 19, 2017 Nahlásit Share Odesláno Říjen 19, 2017 Jj, ja se s podporou bavil 2x cca 45 minut a ukoncili to odesláním emailu, kde se píše, ze na tom usilovně pracují. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MazzyXBOX Odesláno Říjen 19, 2017 Nahlásit Share Odesláno Říjen 19, 2017 před 15 minutami, noxik600 napsal: Jj, ja se s podporou bavil 2x cca 45 minut a ukoncili to odesláním emailu, kde se píše, ze na tom usilovně pracují. jj už od soboty ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maxxerPietro427 Odesláno Prosinec 12, 2018 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 12, 2018 je tu jeste nekdo, kdo by se o tomhle problemu dokazal pobavit?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.