Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Gold a Game pass


joys_333

Otázka

Zdravím,

 

Jsem nováček v používání Xbox ONE, před tím jsem měl Xbo360 a tam jsem takové věci neřešil.

Proto se chci zeptat, jestli postupuji dobře, a případně mám pár otázek.
Mám novou konzoly, zapojil jsem ji, vytvořil účet, účet potvrdil přihlásil se, v balení byla karta na přihlášení do xbox live a Game pass, dále tam bylo několik karet pro stáhnutí her.
Takže jsem zadal kód do xbox live a zadal kód ke hře a hru stahuji.

Postupně procházím fórum, ale mám pár otázek....

1. Chápu to dobře že členství Xbox Live se platí ?

2. Teď tedy asi mám členství gold, pokud budu měsíčně platit, mám výhody které chápu, stahování her, dem atd, ale když nebudu chtít platit, zůstanou mě v xboxu a budu moct hrát hry které jsem stáhnul na základě těch kartiček co jsou v balení ?

3. Když zakoupím nějakou hru v době členství v Xbox live Gold, budu tuto hru moct hrát i když nebudu mít zaplacené členství GOLD ?

4. Musím po každém tvrdém startu konzole zadávat heslo ?

5. Live Gold a Game PASS jsou dvě různé věci.

6. Pokud si stáhnu hru v době aktivního Game PASSu, z příslušné sekce, zůstane mě tato hra i po době platnosti PASSu, nebo to mám chápat tak že tu hru mám jakoby půjčenou a jakmile přestanu platit službu PASS nebudu už tyto hry moct hrát ?

Velice děkuji za objasnění, ale jsem starší generace a trochu v těch novinkách a hlavně angličtině trochu tápu.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Recommended Posts

  • 1
  • Junior Moderators

1. gold i gamepass jsou placene sluzby

2. hry z karticek jsou darkem k xboxu a zustanout ti.

3.hry z goldu, ktere muzes mesicne zdarma stahnout funguji jen kdyz je aktivni gold. vyjimkou jsou hry na xbox 360 v kompatibility. ty zustavaji i bez goldu hratelne. 

4.https://support.xbox.com/cs-CZ/my-account/manage-account/change-signin-preferences