Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Refundace platby u Microsoftu


Kamel

Recommended Posts

Už sem celkem bezradnej tak zkusím ještě vás chytré hlavy.

V pátek jsem zakoupil na xbox Diablo 2 přes MS store, jenže jako klasická microsoftina ten store blbnul a po zaplacení mi naběhla hláška "ups něco se nepovedlo" takže sem dal znovu koupit a po jakémsi lagu najednou pod účtem 2x fakturu s stržených 2x 999 Kč. Okamžite sem psal na podporu a kromě toho, že prý mám zkusit jiného internetového providera, prohlížeč a podobně tak mi nikdo nepomohl. Na chat podpoře jejich experti nemohou provádět storno, byl sem xkrát přepojen na dalšího experta, adpokáta a podobně a výsledek stejný...Všechny to strašně mrzí, ale nedokáží mi pomoct, mám psát na customer service, kde se mi zdá že komunikuje pouze robot, protože i po zaslání dlouhosáhlého emailu, ofocených faktur dokazující, že se jedná o duplicitní objednávku mi vždy žádost do 5 minut zámítnou. Takže nikde tam můj problém nečte.

Neví někdo co dělat a jak získat své peníze zpět? Microsoft je taková banda ko kotů, že už předem vím, že u nich nepochodím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu