Kamel Posted September 27, 2021 Report Share Posted September 27, 2021 Už sem celkem bezradnej tak zkusím ještě vás chytré hlavy. V pátek jsem zakoupil na xbox Diablo 2 přes MS store, jenže jako klasická microsoftina ten store blbnul a po zaplacení mi naběhla hláška "ups něco se nepovedlo" takže sem dal znovu koupit a po jakémsi lagu najednou pod účtem 2x fakturu s stržených 2x 999 Kč. Okamžite sem psal na podporu a kromě toho, že prý mám zkusit jiného internetového providera, prohlížeč a podobně tak mi nikdo nepomohl. Na chat podpoře jejich experti nemohou provádět storno, byl sem xkrát přepojen na dalšího experta, adpokáta a podobně a výsledek stejný...Všechny to strašně mrzí, ale nedokáží mi pomoct, mám psát na customer service, kde se mi zdá že komunikuje pouze robot, protože i po zaslání dlouhosáhlého emailu, ofocených faktur dokazující, že se jedná o duplicitní objednávku mi vždy žádost do 5 minut zámítnou. Takže nikde tam můj problém nečte. Neví někdo co dělat a jak získat své peníze zpět? Microsoft je taková banda ko kotů, že už předem vím, že u nich nepochodím. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junior Moderators basildon Posted September 27, 2021 Junior Moderators Report Share Posted September 27, 2021 https://support.microsoft.com/cs-cz/account-billing/vracení-položek-zakoupených-v-microsoft-storu-za-účelem-výměny-nebo-refundace-81629012-aa4f-f48b-2394-8596f415072b Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamel Posted September 27, 2021 Author Report Share Posted September 27, 2021 Tady sem byl tak stokrát a stejně sem neuspěl... Za hodinu mám volat na podporu xboxu tak to je poslední možnost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junior Moderators basildon Posted September 27, 2021 Junior Moderators Report Share Posted September 27, 2021 Tak snad ti pomůžou a vrátí peníze Já s MS Storem problém nikdy neměl a to nakupuju pouze na Storu digi verze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamel Posted September 27, 2021 Author Report Share Posted September 27, 2021 Teď po hodině čekání mě přepojili na xbox, kde konecně někdo mluvil česky. Prý to budou refundovat, ale v systému mám stále obě dvě platby, tak sem zvědavej, kdyžtak mě čeká kolečko hovorů znovu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junior Moderators basildon Posted September 27, 2021 Junior Moderators Report Share Posted September 27, 2021 Tak hlavně že ses domluvil a že ti slibili vrátit peníze, taky k čemu by jsi měl Diablo 2 dvakrát Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.