Jump to content

Refundace platby u Microsoftu


Kamel

Recommended Posts

Už sem celkem bezradnej tak zkusím ještě vás chytré hlavy.

V pátek jsem zakoupil na xbox Diablo 2 přes MS store, jenže jako klasická microsoftina ten store blbnul a po zaplacení mi naběhla hláška "ups něco se nepovedlo" takže sem dal znovu koupit a po jakémsi lagu najednou pod účtem 2x fakturu s stržených 2x 999 Kč. Okamžite sem psal na podporu a kromě toho, že prý mám zkusit jiného internetového providera, prohlížeč a podobně tak mi nikdo nepomohl. Na chat podpoře jejich experti nemohou provádět storno, byl sem xkrát přepojen na dalšího experta, adpokáta a podobně a výsledek stejný...Všechny to strašně mrzí, ale nedokáží mi pomoct, mám psát na customer service, kde se mi zdá že komunikuje pouze robot, protože i po zaslání dlouhosáhlého emailu, ofocených faktur dokazující, že se jedná o duplicitní objednávku mi vždy žádost do 5 minut zámítnou. Takže nikde tam můj problém nečte.

Neví někdo co dělat a jak získat své peníze zpět? Microsoft je taková banda ko kotů, že už předem vím, že u nich nepochodím.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. Privacy Policy