morro Odesláno Srpen 25, 2011 Nahlásit Share Odesláno Srpen 25, 2011 Mám takový menší problém, udělal jsem flash mechaniky a od té doby se nechce zavřít. Když vypnu konzoli mechanika se zavře a hned zase otevře a konsole se vypne. Nemohu ani načíst žádné DVD. Nemůže někdo pomoct. http://www.youtube.com/watch?v=M5mahCdvJY0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Moderators drak3go Odesláno Srpen 25, 2011 Moderators Nahlásit Share Odesláno Srpen 25, 2011 Nenapsal jsi typ mechaniky, verzi flashe, DB,.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 morro Odesláno Srpen 26, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Srpen 26, 2011 Mechanika: LiteON Verze DB: 13599 Verze Flashe: 1.91 Mechanika (datum výroby): July, 2009 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Moderators romeno Odesláno Srpen 26, 2011 Moderators Nahlásit Share Odesláno Srpen 26, 2011 To vypada ze je nejak seklej mechanismus otvirani . Kdyz odejmes predni faceplate zjistis ze mechanika ma tlacitko na otvirani trosku niz nez mackas normalne kdyz tam mas faceplate , tak to zkus nejak pomackat treba se to uvolni :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 morro Odesláno Srpen 26, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Srpen 26, 2011 Ten Xbox je momentáně rozebraný, nechtěl jsem to dávat dohromady, když vím že ta mechanika nejde tak jak má a nevím kde je problém. Tlačítko Power neustále poblikává. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Moderators drak3go Odesláno Srpen 26, 2011 Moderators Nahlásit Share Odesláno Srpen 26, 2011 Zkus tam vrátit OFW, jestli ti to bude dělat pořád. Použij verzi z posledního instalačního FW packu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...