Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Co to je Topology Data Patch??


BigDadyKane

Otázka

Dnes jsem narazil na nový iXtreme 3.0 s dodatkem Topology Data Patch. Co je to Topology Data Patch?? Znamená to že mi nepojedou hry co mám pro iXtreme 2.0 XGD3? Poraďte. Nikde se o tom nemůžu dozvědět nic bližšího.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

5 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Jednoduše - jsou to speciální kontrolní data, která se vytvoří na základě analýzy celého DVD hry - zjednodušeně to ber jako unikátní kontrolní data pro tu konkrétní placku.

Tahle topologická data se v LTPlus 3.0 používají nově k tomu, aby AP25/XGD3 tituly odpověděly vždy správně na jakýkoliv kontrolní dotaz těchto ochran a to hlavně u konzolí po silent updatu se změněným dae.bin.Pokud bylo dae.bin u všech stejné, dala se používat fixní odpověd "vše ok", teď je ho třeba chápat jako unikátní pro každou konzoli (u těch, co byli na live a inkasovali dae.update) a proto se pro výpočet správné odpovědi musí použít právě topologická data konkrétní hry.

Takže toto řeší problémy lidí, co inkasovali silent update, jak jsem to popsal je jasné, že aby jim to zase začalo fungovat, potřebují mít korektní topologická data pro tu kterou hru a znova ji vypálit.Pokud si neinkasoval silent update z live,nezajímá tě to, pokud ano, po znovuvypálení se správnými topologickými daty a reflashi na LT Plus 3.0 bude zase vše makat jako před silent updatem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
  • Moderators

Topology soubory, které byly vydány současně s novým iXtreme LT+ 3.0 jsou soubory, kterými je nutno před vypálením modifikovat *.iso soubor hry. V tuto chvíli jsou na světě dvě verze a to pro XGD2 hry:

- Call of Duty: Black Ops

- Call of Duty: Modern Warfare 2

- Halo: Reach (pouze XGD2 verze)

a druhá verze pro veškeré po současnou dobu dostupné XGD3 tituly s disk ID: 0C3DF524599094E6CB87ECC8-F87A804E

Topology data se integrují za pomocí Xbox Backup Creatoru a jen pomocí mechanik Liteon iHAS kompatibilními s FW iXtreme Burner MAX mohou být hry vypáleny korektně. Tzv. "truncated" kopiím (kopiím pořízeným na jakýchkoliv jiných mechanikách, kde dojde k ořezu dat na konci pálení kvůli kapacitě) se nedá důvěřovat a neměly být používány.

Je třeba zdůraznit, že zmiňovaný disk profile ID se může kdykoliv změnit (v dae.bin jich čeká mnoho) a tak je opravdu nutné sledovat dění na Xbox scéně pravidelně a reagovat tak případně na změny, abyste nepatchovali a nepálili nadcházející XGD3 hry špatnými soubory.

Začíná to být už trochu vyšší dívčí, je jasné, že se najde spousta lidí, kteří tohle prostě nedají (už to prostě není jen "stáhnout - vypálit"), ale dřív, než někdo začne nadávat, rozčilovat se nad dokola investovanými penězi za flash apod., tak stále platí to, že můžete kupovat a bez problémů hrát originály.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
Topology data se integrují za pomocí Xbox Backup Creatoru a jen pomocí mechanik Liteon iHAS kompatibilními s FW iXtreme Burner MAX mohou být hry vypáleny korektně. Tzv. "truncated" kopiím (kopiím pořízeným na jakýchkoliv jiných mechanikách, kde dojde k ořezu dat na konci pálení kvůli kapacitě) se nedá důvěřovat a neměly být používány.

Je třeba zdůraznit, že zmiňovaný disk profile ID se může kdykoliv změnit (v dae.bin jich čeká mnoho) a tak je opravdu nutné sledovat dění na Xbox scéně pravidelně a reagovat tak případně na změny, abyste nepatchovali a nepálili nadcházející XGD3 hry špatnými soubory.

Začíná to být už trochu vyšší dívčí, je jasné, že se najde spousta lidí, kteří tohle prostě nedají (už to prostě není jen "stáhnout - vypálit"), ale dřív, než někdo začne nadávat, rozčilovat se nad dokola investovanými penězi za flash apod., tak stále platí to, že můžete kupovat a bez problémů hrát originály.

stačí prostě ihas mech. s modifikovaným fw a nejnovější verzi abgx, která ty data přece obsahuje :) a pak je postup přece pořád stejný, tak jakápak vyšší dívčí? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

LT 3,0 je udělaný hlavně pro ty co chodí na LIVE a proto ty hry ještě upravují aby je to neodhalilo ale já když tam nechodím tak si dávat LT 3,0 nemusím ne ? Jinak XGD 3 z roku 2011 jsem pálil na NEC a ne na LITE-ON a dopalovalo se mi to na 100% a jelo to jenže teď v 2012 jsou dělané hry na LT 3,0 tak mi ide o to esi když hru pro LT 3,0 proženu nějakým programem tak mi půjde aj na LT 2,0

Dík ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu