xando Odesláno Červen 27, 2012 Nahlásit Share Odesláno Červen 27, 2012 Zdravím, mám Phat konzoli (předpokládám, že Falcon, ale došlo k výměně základové desky, takže si nejsem jistý, jak to poznat :D, pardon, ale nejsem zrovna odborník) a chtěl bych RGH 2.0. Zajímalo by mě, jestli mi doporučíte vyčkat na CoolRunner v2 nebo mi bude bohatě stačit CoolRunner verze c. Díky moc za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ga1far Odesláno Červen 27, 2012 Nahlásit Share Odesláno Červen 27, 2012 Hlavne je potreba vedet co mas za verzi Dashboardu. Potom ti nekdo odpovi jestli mas cekat, nebo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skolni.flakac Odesláno Červen 27, 2012 Nahlásit Share Odesláno Červen 27, 2012 Z vlastní zkušenost - mám taky fhalcona: na tuto úpravu konzole jsem čekal cca od vánoc, možná i dřív. neustále něco nešlo a byl nějaký problém. Cca na začátku měsíce jsem si ho nechal ale udělat taky na CoolRunneru C. Ano, pravda je ta, že konzole se zapíná cca do minuty. Dojdu si na WC, nebo pro jídlo, nebo pro pití, a mezitím je načteno. Vysloveně žádný problém v tom nevidím. A je to opravdu mazec. Od začátku roku jsem vypaloval cca 2 hry. Něco prostě nešlo vypálit a něco nezkousal konzole :D Za poslední měsíc jsem vyzkoušel her cca 20. A to jak na kytaru, na kinect, tak i klasických her. Pokud pro tebe ale ono čekání problém, čekej. Pokud ne, tak do toho jdi. Já ničeho nelituju. NAOPAK Ale všechno je na tobě. Zdravím, mám Phat konzoli (předpokládám, že Falcon, ale došlo k výměně základové desky, takže si nejsem jistý, jak to poznat :D, pardon, ale nejsem zrovna odborník) a chtěl bych RGH 2.0. Zajímalo by mě, jestli mi doporučíte vyčkat na CoolRunner v2 nebo mi bude bohatě stačit CoolRunner verze c. Díky moc za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...