Přejít na obsah
toro

Návod na aktualizaci DB 17489 programem J-Runner

Recommended Posts

Pořádně si pročtěte celý návod ! Aktualizace podle něj není složitá , ale stále někteří proto udělají chybu a potom hledají pomoc zde na foru .

J-Runner můžeme stáhnout zde : http://ulozto.sk/x2gUcpfV/jrunner-rar

Odpojte kinect a případný externí HDD,nebo flešku .

DÚLEŽITÉ !!!

Před zápisem NAND se podívejte jestli máte v xboxu xexmenu . Je jednodušší ho nakopírovat před aktualizací ve FSD , než když po aktualizaci nabíhá jen NXE . V tom případě bez xexmenu nedokážete obnovit funkci automatického nabíhání FSD . Je potřeba znovu spustit dash launch přes xexmenu .

Když máte zálohu NAND a CPU klíč , tak postupujte až od bodu 3

Návod na vyčtení nand a CPU key když někdo nemá zálohu NAND :

1. Jak zjistit aktuální Freeboot NAND v xboxu :

Vytvoříme si pracovní kopii aktuální Freeboot NAND – tím se nemusíme bát o poškození NAND v konzoli . Na to budeme používat program s názvem " Simple 360 NAND Flasher 1.3 "

1. Stáhněte si Simple 360 NAND Flasher 1.3 zde : http://www.homebrew-connection.org/s...ic-mode-added/ .

2. Na flešku dejte do vytvořené složky Simple 360 NAND Flasher jen soubor default.xex ze staženého Simple 360 NAND Flasher 1.3 .

3. Přes xexmenu,nebo file manager spusťte .

4. Pro vytvoření zálohy nand stiskněte X . Program na flešku zapíše flashdmp.bin a Simple 360 NAND Flasher.log .

5. V PC si vytvoříme složku „ ZÁLOHA „ a do ní si vložíme vyčtený flashdmp.bin , který označíme jako flashdmp 1.bin

6. Na flešce smažeme flashdmp.bin a Simple 360 NAND Flasher.log a vyčtení nandu zopakujeme

7. V PC si do složky „ ZÁLOHA „ vložíme opět vyčtený flashdmp.bin , který označíme jako flashdmp 2.bin

2 . Jak zjistit CPU klíč ( jde to dvěma způsoby ) :

1. Způsob : Zapněte konzoli tlačítkem pro vysunutí DVD a po naběhnutí XELLU si opište CPU KEY do spuštěného poznámkového bloku v PC .

U některých 4 GB slim verzí xboxu XELL nejde spustit .

2. Způsob : Spusťte dash launch , dvakrát zmáčkněte RB na ovladači a otevřete druhou řádku – systém Info . Odtud si opište CPU KEY do spuštěného poznámkového bloku v PC

Pokud máte možnost obou způsobů , tak porovnáním těchto dvou vyčtených CPU KEY můžete pro jistotu zjistit zda jste ho neopsali špatně .

Tento textový soubor si dáme také do složky "záloha " kterou budeme používat při příštích aktualizacích .

3 . Vygenerování nové NAND

Spustíme J-Runner a pokud nemáme nejnovější verzi ( nahoře musí být XBOX One ) , tak aktualizujeme

1. Do Load Source vložíme originál nand ( jinak vyčtený flashdmp 1.bin.bin ).Do Load Extra můžete vložit flashdmp 2.bin a zkontrolovat stiskem Nand Compare správné vyčtení nand .

2. Vyplníme kolonku CPU Key ( nebo se nám vypíše sama pokud se načte z PC )

3. V kolonce Dash Version zadáme 17489 ( pokud volbu nemáte,tak stáhněte příkazem Add Dash - objeví se vám tabulka kde zaškrtněte 17489 a dáme opět Add Dash )

4. Když jste spustili poprvé J-Runner a teprve stahovali dash , tak musíte možná restartovat J - Runner a zadání bodů 1.a2. udělat znova . V J-Runner Settings si nastavíme složku do které se vám uloží vygenerovaná nová nand ( Working Folder ) .

5. Klikneme na Create XeBuild Image

6. Počkáme až se nová image vygeneruje

7. Novou image najdeme ve složce kterou jsme si nastavili jako updflash.bin

8. Pokud Vám program nechce stahovat data,tak zkontrolujte jestli v J-Runner Settings máte povolené "Enable File Checks/Downloads",popřípadě vypnout antivirák .

FLASH nové NAND pomocí Simple Nand Flasheru :

1. Stáhněte si Simple 360 NAND Flasher 1.3 zde : http://www.homebrew-connection.org/s...ic-mode-added/ .

2. Na flešce ve složce Simple 360 NAND Flasher nechte jen default.xex a přidejte vytvořenou image J-RUNNEREM ( updflash.bin ) .

3. Flešku vložíme do xboxu a přes file manager spusťte . Zadejte volbou “A “ a potom start .

4. Aktualizace proběhne a xbox najede do normálního MS dashboardu .

5. Odpojovat xbox ze sítě tentokráte nemusíme - vše můžeme dělat při zapnutém xboxu .

Poznámka : Pokud děláte aktualizaci přes XELL , tak xbox MUSÍTE po proběhnutí na chvíli odpojit od napětí !

Po aktualizaci DB musíme aktualizovat také dash launch a avatary :

1. Stáhneme dash launch 3.16 třeba zde http://www.homebrew-connection.org/dashlaunch-3-16-17489-kernel-support-added/

Přes xexmenu spustíme FSD a v něm file manager .

3. Zastrčíme flešku na které máme v PC nakopírovaný nový DL 3.16 a otevřeme si ji na levé straně.

4. Na pravé straně najdeme starý DL a smažeme ho.Bude na HDD ( někdy v FSD,nebo v OnBoardMu )

5. DL 3.16 z flešky nakopírujeme místo starého DL

6. Otevřeme DL 3.16,Instaler a spustíme souborem default.xex

7. Když Vám rovnou nenabídne intalaci , tak dvakrát zmáčkněte RB na ovladači a v tabulce zmáčkneme uninstal a potom instal

8. Potom bude zase xbox najíždět při spuštění do FSD .

Aktualizace avatarů a kinectu :

1. Stáhneme již upravený $$ystemUpdate zde http://ulozto.sk/xhAHPYQ6/ystemupdate-zip ( je to bezpečný můj upload )

2. Pomocí winraru to rozbalíme rovnou na prázdnou flešku

3. Pokud je už dashlaunch nainstalovaný, musí se složka jmenovat $$ystemupdate. Pokud ještě instalovaný není tak pojmenovat na $Systemupdate. Každopádně v obou případech to musí být stejná verze, co se flashovala a flashka naformátovaná na FAT32

4. Tím je celá aktualizace hotova .

Poznámka :

Proto je také zablokované automatické čtení $systemupdate,updatovat RGH se musí jen tak jak je popsáno výše

(a tak to bude i pro všechny další a budoucí verze, princip bude stejný)

Upraveno uživatelem toro
Aktualizace

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Výborný návod, díky Možná pár zrychlujících tipů:

- Xell už ukazuje i rovnou komplet CPU key,nemusí se kombinovat řádky

- Komu se to nechce fotit, může připojit síťový ethernet kabel mezi PC a XBox a použít volbu "get cpu key" která mu klíč načte rovnou do JRunneru (pokud beží na xboxu xell)

- Bod 11 není potřeba stahovat, aktuální xenon.elf (Rawflash v4) je už přímo u JRunneru v xeBuild\data\

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Díky za návod toro. Na záladě dotazů uživatelů kteří mi píší bych ještě doplnil do návodu odkaz na stažení ofic. souboru updatu DB ze stránek xbox.com pro doplnění souboru avatarů a kinectu s upozorněním, že je potřeba před jeho aplikací porovnat verzi s tou, co je instalovaná v konzoli, aby nedošlo ke znefunkčnění freebootu.

J-runner rovněž od jisté verze defaultně ukládá finální image NAND s freeboot jako "updflash.bin". Lze to změnit v nastavení programu, ale není nutné nadále již soubor pojmenovávat jako "nandflash.bin". RAW zápisem přímo v Xellu totiž můžete nejen eliminovat nutnost použití souboru "xenon.elf", ale zápis je také znatelně rychlejší.

Takže stačí ponechat na USB flash finální image s názvem "updflash.bin" a Xell vše potřebné už provede za vás.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Skvělý návod, ale mám dotaz, ti co se ptali jak aktualizovat DB, tak jim bylo zděleno, že už tu návody jsou, takže proč tu je další návod, update na DB 15574 se dělá nějak speciálně a nebo to je nějaká jiná metoda updatu?

Pak jak psal Drak3go, mohl by jsi tu jěště hodit jak se tohle dělá:

pro doplnění souboru avatarů a kinectu s upozorněním, že je potřeba před jeho aplikací porovnat verzi s tou, co je instalovaná v konzoli, aby nedošlo ke znefunkčnění freebootu.

A ještě jeden dotaz, lze z avataru pár souborů (oblečků) vymazat?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dupenka : Aktualizaci lze udělat všemi návody - je to jen jiná metoda . Ale pomocí J-Runneru to považuji za nejjednodušší a nejlepší způsob . Proto jsem ten návod napsal . Na tvůj dotaz " lze z avataru pár souborů (oblečků) vymazat? " odpověď nevím . Jinak jsem to už doplnil a podle dalších návrhů upravím .

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý návod ale to hlavní tu chybí :D Až po hodině a půl koumání proč mi nejede FSD jsem zjistil že fsd 2.2 725 co mám nějak nejede na DB 15574 tak jsem musel stáhnout verzi FSD 2.2 1072 a už to jede. Jednu chvíli jsem už myslel že jsem něco udělal špatně a posral jsem si na xku RGH.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak já jsem v koncích, nand flasher se při spuštění ve file manageru zobrazí ale nenajede výpis a přímka dole je furt na začátku.. Nevíte někdo proč to dělá? Nemůžu tim pádem zjistit nand a Kanalizátor kterej mi loni dělal rgh a muj nand by mohl vědět zatim neodpověděl :roll:

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Dobrý návod ale to hlavní tu chybí :D Až po hodině a půl koumání proč mi nejede FSD jsem zjistil že fsd 2.2 725 co mám nějak nejede na DB 15574 tak jsem musel stáhnout verzi FSD 2.2 1072 a už to jede. Jednu chvíli jsem už myslel že jsem něco udělal špatně a posral jsem si na xku RGH.

Tohle je návod na aktualizaci DB a ne FSD , takže nekritizuj že tu něco hlavního chybí . Aktualizaci FSD si už ale většina udělala - kdo má xbox připojený na internet , tak se mu i nabízela v nastavení . Doplním tedy návod o upozornění pro ty kteří si ještě aktualizaci FSD neudělali .

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, prosím Vás teď jsem aktualizoval DB podle tohoto návodu a po odpojení nap. kabelu a 1 min. čekání jsem xbox opět zapl a vyběhla na mě chyba E71. Tak teď nevím co mám dělat. Můžete mi prosím nějak poradit? (to jsou nervy) :cry:

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Ahoj,

prosím o radu: KV mi zobrazuje Jasper 64MB..když dám Create Image tak mám na výběr Jasper 16MB,256 nebo 512MB..který mám vybrat?

Díky za pomoc

V tomto případě se jedná o BB (Big Block) Jasper, tedy Jasper s integrovanou vnitřní pamětí. To, jestli je tato paměť 256 nebo 512MB zjistíš tak, že v konzoli v sekci Storage koukneš na kapacitu té paměti.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Přeci jen ještě jeden, tedy dva dotazy :)

-když jsem tohle dělal kdysi poprvé, tak jsem musel po flashnutí vyndat všechny kabely,tj. napájení, HDMI, sít...tady se píše, že už stačí jen napájení..stačí to..mám přeci jen blbný přístup dozadu ke kabelům :)

-doted, když mi naběhlo FSD a já se přihlášoval tak se mi vždy napsalo, že se musí vyzkoušet připojení s XBOX Live a internetové připojení a že se při tom můžou stáhnout aktualizace atd. tak jsem dal vždy NO a pak sem byl přihlášený. To

tak bude napořád nebo můžu dát klidně vyzkoušet internetové připojení?

Díky

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Odpojit kabel 220V by mělo být dostačující. Jde o to, aby Xbox nebyl po alespoň krátkou dobu pod napětím.

S tím profilem co popisuješ - toto se děje u Live profilů, kde se při každém přihlášení provádí test připojení. Jelikož toto se zpravidla blokuje instalací dashlaunch, vyhodí to hlášku, že připojení není možné. Doporučuji vytvořit offline profil, kde tyto věci odpadají.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

asi se ted zeptám blbě, ale jak vytvořím offline profil??stačí odpojit internetový kabel, vytvořit profil a pak připojit?

jinak všechno vypadá, že proběhlo dobře, už jen aktualizovat avatary..ale stejně..než jsem začal aktualizoval jsem FSD a ted mi po startu automaticky nenabíhá :(

při tý aktualizaci (dělal jsem ji přes net) se zaktualizuje i ten launch.ini?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
asi se ted zeptám blbě, ale jak vytvořím offline profil??stačí odpojit internetový kabel, vytvořit profil a pak připojit?

jinak všechno vypadá, že proběhlo dobře, už jen aktualizovat avatary..ale stejně..než jsem začal aktualizoval jsem FSD a ted mi po startu automaticky nenabíhá :(

při tý aktualizaci (dělal jsem ji přes net) se zaktualizuje i ten launch.ini?

Offline profil je jakýkoliv profil, pro který není vytvořen účet na XBLive. Připojení kabelu v Xboxu na tom přitom nehraje žádnou roli.

Jak jsi mohl provést aktualizaci DB přes net? Přes net to jde jedině připojením na XBLive a tam jsi se určitě nepřipojil.

Jinak, launch.ini se updatem DB neaktualizuje, nemá dokonce nic společného s DB. Pouze pokud jsi měl launch.ini umístěn ve vnitřní paměti Xboxu a ne na nějakém externím či interním HDD, tak se updatem smazal (přepisuje se obsah NAND) a jen bude potřeba ho znovu vytvořit, případně nahrát rovnou na HDD.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

to jsem napsal špatně..FSD jsem si zaktualizoval přes net :) než jsem se pustil do téhle akce :)

launch.ini mám na HDD1 ne ve vnitřní paměti.. ale po spuštění mi naběhne klasická nabídka Xboxu a já musím do xexmenu a přes něj pustit FSD, doposavad se mi spouštělo FSD automaticky.

ted mám bohužel ještě jiný problém..na flashku z které jsem provedl NAND přepis jsem si dal $$ystemUpdate který sem si ztáhl, ale když dám flashku do USB a zapnu Xbox tak ji vubec nedetekuje :( ani

v jednom USB a vůbec netuším proč :(

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
to jsem napsal špatně..FSD jsem si zaktualizoval přes net :) než jsem se pustil do téhle akce :)

launch.ini mám na HDD1 ne ve vnitřní paměti.. ale po spuštění mi naběhne klasická nabídka Xboxu a já musím do xexmenu a přes něj pustit FSD, doposavad se mi spouštělo FSD automaticky.

ted mám bohužel ještě jiný problém..na flashku z které jsem provedl NAND přepis jsem si dal $$ystemUpdate který sem si ztáhl, ale když dám flashku do USB a zapnu Xbox tak ji vubec nedetekuje :( ani

v jednom USB a vůbec netuším proč :(

To, že máš launch.ini na HDD je OK. Teď je ale třeba dashlaunch nainstalovat. Stáhni si instalátor, spusť jej pomocí default.xex. On si najde na HDD tvůj launch.ini (pokud ho tam stále máš, v rootu) a zahlásí ti, že dashlaunch není nainstalován a jestli jej chceš nainstalovat (jak jsem psal, updatem DB jsi přepsal obsah NAND paměti). Potvrď instalaci - hotovo. Odteď by ti nejenže mělo najíždět opět FSD automaticky po zapnutí konzole (stále za předpokladu, že jsi neměnil jeho cílové umístění a launch.ini máš stále stejný), ale také ti půjde ve tvém případě aktualizovat DB soubory pro avatary a kinect.

Bylo to řečeno už mockrát, ale ber na vědomí, že:

1. Pokud není dashlaunch instalován, je nutné mít soubory updatu ve složce $SystemUpdate

2. Pokud je dashlaunch instalován, je nutné mít soubory updatu ve složce $$ystemUpdate

K bodu 2. - je to preventivní opatření pro případy, kdy by někdo nechtěně odmáčkl souhlas s instalací DB ofic. cestou, např. kdyžby dal do mechaniky DVD s novější hrou, která by obsahovala update DB novější než ten, který je aktuálně v konzoli nainstalován. Jelikož tyto updaty se šíří ve složce $SystemUpdate, právě dashlaunch by zabránil této výzvě (neboť očekává vstup z $$ystemUpdate) a uživatel by si tak neznemožnil instalaci RGH.

Uff :-)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat


×

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte.