Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Flash (root) Andorid ICS 4.0.3 (tablet)


Fan1s

Otázka

Zdravím, koupil jsem si čínskej tablet přes net. Byl použitej už, ale nezdá se mi, že při přehazování obrazovek na úvodní ploše to blíká a potom i při psaní na klávesnici. Displej bliká myslím. Android v tom je 4.0.3 ICS jak je napsáno v popisu. Otázká zní, jelikož jsem nováček a milionkrát jsem četl návody na root atd.. jestli jde nějak přehrát firmware v tom tabletu. Jméno Vám neřeknu, protože je to nějakej no name a na netu k tomu mo není. Budu vděčnej za každou radu, popřípadě bych chtěl vědět jak se třeba dostat do recovery a nějak to vyresetovat, ale lepší by bylo to přehrátí, pokud je to teda možný vůbec.

Moje parketa je PSP :D a v tomhle jsem nováček. Sám doma vlastním mobil s Windows Phone 7 a se symbianem, takže tohle je moje novinka a přiučím se rád všemu.Takže děkuju za každou radu a odpověď !!!

:!:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

11 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

No jako prvni bych zkusil SuperOneClick root: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=803682

Pokud nepojede, tak te ceka tezka chvile... protoze root pro kazde zarizeni je trochu odlisny a tak budes muset zjistit nejaky nazev toho tveho tabletu (urcite NEJAKY nazev nebo kod ma) a hledat a hledat...

ROMky jsou taky pro kazde zarizeni jine, takze tam nemuzes bouchnout jentak nejakou.. Takze i kdyby se ti povedl root pres superoneclick, tak musis zjistit o jake zarizeni se jedna a najit si na nej romku nekde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Tak to co mi pise android' tak zarizeni nese nazev softwinerEVB a proste to na googlu nic nenajde skoro. je mozny ze bude stejna romka jako v nejakym jinym zarizeni a bude se moct dat pouzit?

a jinak' kdyz budu chhtit tedy provist instalaci androidu tak je potreba pouzit (provist) prave ten root?

vubec se v tom nevyznam..takze se predem omlouvam za problemy :D

Odkaz ke komentáři