deemonio Odesláno Prosinec 4, 2015 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 4, 2015 Ahoj, chtěl bych se zeptat zda-li musím hry vypalovat, když jsem koupil xbox360 i s HD 500gb? Stáhl jsem si nějaké hry ve formátu ISO a co teď s tím abych to jen nahrál do xboxu a hrál a nemusel měnit CDčka?, Díky. jsem úplný začátečník. Nějaký krátký návod co přesně udělat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
liborpoulik Odesláno Prosinec 4, 2015 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 4, 2015 A máš flash mechaniky, nebo RGH ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moderators drak3go Odesláno Prosinec 4, 2015 Moderators Nahlásit Share Odesláno Prosinec 4, 2015 Ahoj, chtěl bych se zeptat zda-li musím hry vypalovat, když jsem koupil xbox360 i s HD 500gb? Stáhl jsem si nějaké hry ve formátu ISO a co teď s tím abych to jen nahrál do xboxu a hrál a nemusel měnit CDčka?, Díky. jsem úplný začátečník. Nějaký krátký návod co přesně udělat? Jelikož jsi s konzolemi začátečník, tak tady je stručné vodítko. Pokud jsi konzoli zakoupil nijak nemodifikovanou, můžeš na ní pouštět pouze hry z originálních DVD. Pokud by konzole měla flash mechaniky, můžeš vedle toho ještě pouštět hry ze svých záloh. K tomu, abys mohl spouštět hry např. z ext. USB HDD a nepotřeboval k tomu navíc vůbec používat DVD mechaniku, je zapotřebí speciální úprava konzole, které se říká RGH (případně starší generace konzolí ještě Jtag/R-Jtag). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deemonio Odesláno Prosinec 7, 2015 Autor Nahlásit Share Odesláno Prosinec 7, 2015 Koupil jsem před týdnem xbox 360 s vestavěným HD 500gb, pro děti. stahl jsem hry z torrentu spřiponou ISO. jde to jen extrahovat a nahrát do vestavěného disku a spouštět přímo odtud? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...