Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Flash a unlock mechaniky Lite-on 16D5S


mochstan

Otázka

Zdravím

Než budete psát že mam hledat na internetu a že sem lamka at se do toho nepouštím. Tak chci říct že sem elektrikář a projel jsem celý internet.

Nikde nemohu najít navod na tenhle typ mechaniky. Navíc mam nějaké novější Xko kde je Dash 2.0.17502.0. V každém návodu byla starší verze dashe. Ale o to mi nejde. Mam doma vyrobený probe kabel podle návodu na netu. Potřeboval bych zjisti klíč k mechanice a náhrát flash do mechaniky. Podle internetu by to měl být jednoduchý a spolehlivý způsob. Taky na každým navodu byl jinej chip na desce mechaniky. Některé cesty na spoji jsou také jinak. Chtěl bych to udělat způsobem že bych zapojil napájení z xka do mechaniky. Sata kabel píchnul do pc a díky tomu probu přes ten Jungle Flasher vyčetl key. Je to takhle jednoduché ? nebo k tomu potřebuju ty vychytávky ? klidně je koupím . Ale jak jse mřikal jsem elektrikář a rád bych si to udělal sám z věciček co budu mít doma po ruce. Díky moc za odpovědi ;) PS: ještě jsem slyšel že by mělo u techto nových mechanik stačit přeškrábat v jendom místě spoj a mělo by to jít vyčíst.

Takhle vypadá ta moje post-63849-14687194945546_thumb.jpg

JEště bych dodal že se mi líbí tento návod http://team-xecuter.com/forums/threads/138374-Liteon-DG-16D5S-LTU2-Official-Guide-*08-10-2013* Co vy nato ? šlo by to ? :)

Upraveno uživatelem drak3go
Používej tlačítko "EDIT"
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 odpovědi na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
  • Moderators

Ahoj,