tuananhcz Odesláno Únor 15, 2009 Nahlásit Share Odesláno Únor 15, 2009 Kdybych si koupil treba wii z ebay.com....tak myslite ze pujde downgradnout a normalne hrat stahovany hry? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 tekken90 Odesláno Únor 15, 2009 Nahlásit Share Odesláno Únor 15, 2009 proč by to nešlo ? jen nejspíš budeš muset tahat jen NTSC hry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Skarjuu Odesláno Únor 15, 2009 Nahlásit Share Odesláno Únor 15, 2009 Downgradnout to půjde stejným způsobem jako EU/JP. Hrát pak můžeš všechny hry. Důležité je jen jedno a to aby se ti nepodařilo spustit upgrade jiného, než zase US firmware. Jinak je to jedno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 xpavel Odesláno Březen 4, 2009 Nahlásit Share Odesláno Březen 4, 2009 Ahoj, abych nezakladal novy tema - je Wii z UK to same (Evropske), co se da koupit u nas? (jsem v tom laik) Pokud ano, tak pak nechapu ty ceny u nas... kdyz si to objednam pres UK Amazon - tak je to za nakejch 175 liber i s postovnym, coz je nakejch 5.5K CZK. diky za odpoved.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 tomblake Odesláno Březen 4, 2009 Nahlásit Share Odesláno Březen 4, 2009 Ahoj, abych nezakladal novy tema - je Wii z UK to same (Evropske), co se da koupit u nas? (jsem v tom laik)Pokud ano, tak pak nechapu ty ceny u nas... kdyz si to objednam pres UK Amazon - tak je to za nakejch 175 liber i s postovnym, coz je nakejch 5.5K CZK. diky za odpoved.. Ne, neni uplne to same. Kdyz koupis v UK, tak tam nemas CZ návod (zbytečnost), je jiná koncovka do zásuvky (redukce par korun) a pak je otazka, jak je to se zarukou. Jinak u nas i UK jsou konzole PAL. Tady v CR se da new Wii sehnat za 6.2 K, ale ve vetsine obchodu je cena jinde, ale co bys cekal, tady ses v CR :-p. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...