Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Wii z Ameriky?


tuananhcz

Otázka

Recommended Posts

  • 0
Ahoj, abych nezakladal novy tema - je Wii z UK to same (Evropske), co se da koupit u nas? (jsem v tom laik)

Pokud ano, tak pak nechapu ty ceny u nas... kdyz si to objednam pres UK Amazon - tak je to za nakejch 175 liber i s postovnym, coz je nakejch 5.5K CZK.

diky za odpoved..

Ne, neni uplne to same. Kdyz koupis v UK, tak tam nemas CZ návod (zbytečnost), je jiná koncovka do zásuvky (redukce par korun) a pak je otazka, jak je to se zarukou. Jinak u nas i UK jsou konzole PAL. Tady v CR se da new Wii sehnat za 6.2 K, ale ve vetsine obchodu je cena jinde, ale co bys cekal, tady ses v CR :-p.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Diky za info.. to sem chtel vedet (ceskej navod nepotrebuju). SLo mi prave o to jestli je u nas stejnej standard jako v UK...

kde se da poridit za 6,2k?

videl jsem za 5990 na prodejher.cz, ale aby to nebylo neco jako pixmania... kdyz bys sel reklamovat, tak se nedockas (pixmania je francouzska a funguje v CR jen virtualne, takze reklamace zpatky do francie atd)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Ahoj, nekde jsem cetl ze kdyz si koupim wii z ameriky nepujdou mi na nej originalni hry z eu je to pravda ? Co mám tedy delat a bych mohl hrát nejakým způsobem hry ?

A ještě jedna otázka. Když wii koupím v americe budu ještě něco potřeovat na to abych ho zprovoznil ve svém státě ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
Ahoj, nekde jsem cetl ze kdyz si koupim wii z ameriky nepujdou mi na nej originalni hry z eu je to pravda ? Co mám tedy delat a bych mohl hrát nejakým způsobem hry ?

A ještě jedna otázka. Když wii koupím v americe budu ještě něco potřeovat na to abych ho zprovoznil ve svém státě ?