Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

navod na vytvoreni vlastni wave pomoci tga obrazku


west--

Recommended Posts

Vtvoreni wave podle obrazku ve formatu tga...

PS: vypada to slozite ale je to opravdu jednoduchy ;)

co je potreba...

- zakladem je tgaWave Custom Wave Texture Injector v0.5

http://dl.qj.net/dl.php?fid=12816

- adobe photoshop ...zna asi kazdy, kdo ne :arrow: google

- pak budete potrebovat upraveny obrazek od autora tgaWave ve formatu psd

(je to obrazek pro photoshop s prednastavenyma vrstvama... neni nutnosti, ale pro zjednoduseni se hodi - doporucuju)

http://hem.bredband.net/al-zamli/Templates.rar

- a pak uz staci nejaky HEX editor ...muj tip Hex Workshop

http://www.bpsoft.com/downloads/

POSTUP

1) Vytvoreni TGA obrazku

Otevtrete si ve photoshopu stazeny obrazek "Template.psd"

potom v nem oznacte vrstvu drawing - vrstvu pro zakresleni vaseho brazku, podle ktereho bude vypadat vase waveka

cerna barva je transparentni a samozdrejme nebude videt, pouze vase barvycky ;)

beznzvuly0.jpg

ja jsem tam hodil par fleku, uvidim co to udela :D

takhle vypada muj vysledny obrazek

beznzvuyq6.jpg

Obrazek je standardne nastaven na mod RGB, takze do obrazku muzete pouzit barev kolik je libo, ale aby bylo mozne obrazek pouzit pro wave, je nutne omezit pocet barev pomoci indexace barev...

beznzvupq7.jpg

jeste se vas photoshop opta jestli chcete sloucit vrstvy dohromady - odsouhlasit

Pak nastavte indexovani podle obrazku... Vas bude akorat zajimat pocet pouzitych barev. Priznam se, ze nevim kolik je maximalne mozne vyuzit barev, ale tech 32 staci... v pripade meho obrazku urco :)

beznzvuut6.jpg

potvrdte indexovani barev a obrazek si ulozte jako *.tga a pojmenujte "system_plugin_bg_deflate_part2.tga"

beznzvuph9.jpg

2) zmenseni obrazku pro pouziti Wave Texture Injectoru

Vas obrazek by mel mit velikost 17 196 B

beznzvuwp1.jpg

Obrazek ale musi mit velikost 17 172 B. A zmenseni velikosti se da udelat smazanim nepotrebnych bytu pomoci HEX editoru...

nehledejte v tom zadnou vedu, staci si obrazek otevrit ve vasem hex editoru, sjet uplne dolu a tam smazat poslednich 24 znaku a soubor ulozit ,nic vic;)

beznzvukr9.jpg

tradaaa... beznzvupj6.jpg

3) vytvoreni system_plugin_bg.rco

Vami vytvoreny tga obrazek zkopirujte do slozky s Custom Wave Texture Injectorem...

beznzvutt4.jpg

pote spustte start.bat ...po dokonceni vam ve stejne slozce vznikne system_plugin_bg.rco, coz je samotny rco soubor obsahujici vasi wave

beznzvuin1.jpg

Pro to, aby se zobrazila wave ve vasem psp je nutne, aby velikost tohoto souboru byla v rozmezi 41 830 - 41 990 bytu

Pokud ma vami vytvoreny system_plugin_bg.rco velikost v tomto intervalu, muzete skocit rovnou na bod 5)

4) zvetseni a zmenseni system_plugin_bg.rco

pokud vam stejne jako mne vysel system_plugin_bg.rco mensi, lze ho jednoduchym zpuobem zvetsit na pozadovanou velikost...

beznzvuhz9.jpg

staci si ho otevrit v HEX editoru a pridat potrebny pocet bajtu s hodnotou '0'

beznzvuum4.jpg

Protoze ma muj system_plugin_bg.rco velikost 41 288 B, musim pridat tolik Bytu, abych se dostal do zminovaneho rozsahu (41 830 - 41 990B)

beznzvuue4.jpg

OK -> ulozit a tradaa...

beznzvuhh5.jpg

Pokud vam vysel system_plugin_bg.rco vetsi nez 41 990B da se zmensit jedine tak, ze do vaseho tga obrazku pridate vice cerne a z nej vytvorite novy system_plugin_bg.rco (cim vice cerne ve vasem obrazku, tim mensi velikost system_plugin_bg.rco)

5) naflashovani do psp

nekterym jeste neni uplne jasne, jak se kopiruje do flash pameti psp, tak to tady radsi zminim...

spustte si recovery menu(do recovery se dostanete tak, kdyz pri zapinani psp podrzite pravy trigger ® )

v recovery zvolte Advanced-> Toggle USB (flash0) tim se pripoji psp k pocitaci s tim, ze nebudete mit jako obvykle pristu na vas Memory Stick, ale do flash0 pameti

ted k samotnymu kopirovani...

vami vytvoreny system_plugin_bg.rco zkopirujte do X:\vsh\resource\

nahradte puvodni a je to

u me to dopadlo takhle..

screenshot004rz3.png

to se zrovna moc nepovedlo, takze jeste jeden tip... zadne fleky ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hej pekný návod, dam odkaz naňho do XMB mOddingu ok?

edit.

Adobe Photoshop 9 CS 2

http://www.stahuj.cz/grafika_a_design/tvorba_grafiky/bitmapove_editory/adobe-photoshop/?g[hledano]=photoshop&g[oz]=9.0&g[up]=CS2

KeyGen

http://www.mydatabus.com/public/myschoo/z/AdobeKEY.rar

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

nemuze se psp podelat tim, ze se nahraje soubor s chybou na flash0? Co by to udelalo .. nezobrazilo by se pozadi? nebo by se vubec nespustilo psp..? btw.. do recovery se ale clovek dostane kazdopadne, ne? zpatky hodit jen ten puvodni zalohovany soubor.. :)

EDIT: tak jsem nevydrzel a vyzkousel.. navod funguje:D ale stejne mam pocit, ze orig je peknejsi..

btw.. ma jen 8kb.. tak jaktoze custom musi mit kolem 41kb. ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to R4don: pokud by wave nebyla v tom kapacitnim rozsahu, zpusobilo by to jen ze se nezobrazi wave

jinak k druhemu dotazu... custom wave by mela mit velikost kolem tech 41kb, nevim proc, ale ten rozsah je stanoven autorem tgaWave Texture Injectoru

to Antabelus: funguje to pro vsechny firmwary

edit: teda abych byl presnejsi pro vsechny custom firmwary

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to west][: no praveze... tgaWave kdyz vytahnes z toho archivu, tak tam nejake temp tga jsou.. a kdyz to projde pres ten program, udela to potrebny soubor, ktery ale velikosti nesedi.. presto funguje..

mam 3.40 OE-A funguje;)

EDIT: Jeste jeden dotaz: Jak se dava ten obrazek do pozadi "za vlnky"? Venujes se jen "hexovani" ale stejne nikdo pak nebude mit takovy vysledek jako mas ty.. prave kvuli nezmineni se o vlozeni obrazku:)

EDIT2: uff.. i semibrick dokaze nahnat:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to west][: hh... musis do toho rypat:) zkouset jak moc je to blbuvzdorne:)

obrazek jsem nahral.. ale vysledek nebyl jak sem si predstavoval.. jake ma mit rozliseni a jakou mam mit bitovou hloubku?

btw.. symbolicky jsem ti dorovnal pts na 6k;)

EDIT: v f0 je misto jen pro 320kb .. takze asi moc velky to byt nemuze

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

obrazek jsem nahral.. ale vysledek nebyl jak sem si predstavoval.. jake ma mit rozliseni a jakou mam mit bitovou hloubku?

EDIT: v f0 je misto jen pro 320kb .. takze asi moc velky to byt nemuze

rozliseni lcd psp je 480x272... takze wall v tomhle rozliseni je ideal

btw 24bitova hloubka je fajn ;)

jestli nemas ve flash0 dostatek mista, muses ho uvolnit tak, ze ve slozce f0:\font\ vytvoris soubor nulove velikosti(treba *.txt) a prejmenujes ho na gb3s1518.bwfon. puvodni nahrad a hned mas Mega navic :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu