Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Leaderboard

Oblíbený obsah

Showing content with the highest reputation on 02/18/18 ve všech oblastech

  1. Na srotovne je mozne koupit i tuto "herni konzoli" za 150Kc https://www.alza.cz/hracky/electronic-pets-tamagotchi-modre-d5016044.htm
    1 point
  2. 1 point
  3. Modbo modcip jsem mel v ps2 slimu a fungoval bezvadne, vzalo mi to vse ps1 i ps2 hry jakoukoliv. Pajel mi to tam znamej ktery predtim cipoval playstationy, uz to ale nedela. Rikal mi jak zacinal, ze jich ne malo znicil Pro PS2 fat je to tusim 18 dratu a pro slim snad 20 Toto vypada jako fajn vec ale davat za to pres dva litry je fakt trochu moc, ale pro nadsence asi ok. Myslim mam nekde doma jeste ps1 s pararelnim portem a nefunkcni mechanikou.
    1 point
  4. Hráč123

    XONE X Enhanced hry

    KINGDOM COME DELIVERANCE Konceptuálně je Kingdom Come Deliverance zajímavým dílkem...otevřený svět ve spojení s jedním z nejsilnějších grafických enginů dneška. Jde o debutní projekt studia Warhorse, který pohání CryEngine stejně tak jako Ryse, Homefront nebo Prey. Patnácté století zachycené ve skoro fotorealistickém vzhledu evropských vesnic a lesů, luk a hájů. Výběr CryEnginu dává tušit jaké ambice tým měl pokud vezmeme v potaz kolik peněz například oproti Skyrimu a jemu podobným na vývoj měl. A to se také promítá do konečného výsledku kdy stejně jako Homefront The Revolution má hra mnoho problémů hned ze startu. Tyto byli nicméně opraveny a tak v podobný osud doufáme i u Kingdom Come. Vizuálně jde o celkem přímý směr co se konzolí týká, kdy jak základní tak i vylepšené verze konzolí obou výrobců sdílejí podobné slabiny ale i silné stránky. Opravdovým problémem je zde pak přítomnost vizuálu v nízkém rozlišení, kterého je možné si všimnou prakticky všude a které notoricky trápí i další CryEnginem poháněné hry jako např. Lichdom Battlemage. Stejně tak se všude okolo objevují assety v nízkém rozlišení pokud se zastavíte a pozorně si prohlédnete scénu. KCD poskytuje hráči mnoho nádherných scén ke koukání, které jsou ale svázány mnoha úskalími...průzkum měst a lesů je jednoznačně jedna z nejlepších částí hry, která trpí neuvěřitelným doskakováním textur všude kam se podíváte, bez ohledu na jaké konzoli hrajete. Objevující se stromy, zdi domů s rozplizlými texturami, které najednou doskakují tak jak mají, to vše je celkem studená sprcha a ani Xbox One X verze na tom nic nemění. Grafické nastavení je z velké části totožné a ačkoliv PS4 PRO i Xbox One X disponují větší vykreslovací vzdáleností na objektech tak se nejedná o velký rozdíl od základních konzolí. Největším rozdílem tak zůstává rozlišení kdy standartní xbox one poskytuje 1600x900, playstation 4 1600x900 s malým vylepšením ambientního osvětlení, které poskytuje plnější stínování objektů. PS4 PRO poté nabízí 1920x1080 s vylepšenou vizuální podobou a ještě trochu vylepšeným ambientním osvětlením a na závěr Xbox One X vše uzavírá s rozlišením 2560x1440 s tím že ambientní osvětlení je někde mezi ps4 a PS4 PRO. Mimo několika malých rozdílů v tom kdy na vás vyskočí textura povrchu země nenabízí PR4 PRO ani Xbox One X další změny. Texture filtering je na nízké úrovni všude kam se podíváte. Načítání textur je nejpomalejší na Xbox One ale jakmile jsou všechny načtené, nenajdete rozdíl mezi Xbox One a Xbox One X. Když už jsme u nahrávacích časů, je nutno poznamenat, že ty jsou až katastrofálně dlouhé. Zatímco u klasické ps4 budete čekat bezmála 2 minuty, u PS4 PRO zhruba jeden a půl minuty, na xbox one 1 minutu a 13s a Xone X vás nechá čekat 53 vteřin. Toto nahrávání pokračuje i při načtení uložené hry, nicméně už není tak dlouhé a jde o 28 vteřin u Xbox One X až po 44 vteřin u ps4. Pokud jde o výkon není divu že základní konzole sedí u dna. Hned zkraje mají všechny konzole problém s časováním snímků, typickým problémem u CryEnginu kdy hra limituje fps na 31 snímcích nikoliv na 30. Jakkoliv se 30 a 31 může zdát zanedbatelné, představuje to velký problém při časování kdy každou vteřinu jsou zobrazeny dva po sobě jdoucí unikátní snímky. Co to znamená v praxi? Nerovnoměrný pohyb při ovladání - trhání, škubání chtete-li. Limitovat fps na 30 by určitě pomohlo a je to něco co trápilo i Homefront The Revolution a bylo vyřešeno takže nezbývá než doufat že Warhorse brzy příjde s nápravou. Jak PS4 tak Xbox One dosáhnou na 31 fps při cestování mezi městy ale co tyto dvě verze dělí jsou cutscény, bitvy a velká města. Podobně jako u Zaklínače 3, ani jedna z těchto konzolí si neumí dobře poradit s komplexními místy plnými CPU řízenými postavami a obě konzole na to reagují svým způsobem. Zatímco PS4 měla potíže s fps v úvodní sekvenci při jízdě na koni, kde ztrácela na Xbox One 3-4 fps při přehrávání cutscén se karta obrací a Xbox One ztrácí zase 3-4 fps zde. Obecně PS4 dosahuje lepších výkonů než Xbox One. Xbox One X a PS4 PRO potom poskytují daleko stabilnější a hladší průběh a drží se blíž cíleným 31 fps (ale i při stresových situacích Xone X padne na 20 fps). Rozdíl je nicméně hmatatelný. Vzato kolem a kolem Xbox One X nabízí nejvyšší rozlišení a nejlepší výkon. Pokud se tedy rozhodnete podstoupit toto martýrium na konzolích doporučujeme tak udělat na Xbox One X. Případně s nákupem počkat dokud vše nebude vyřešeno není také vůbec špatný nápad protože i Xbox One X verze je spíše "z nouze ctnost". zdroj: DigitalFoundry
    1 point
  5. Locker

    ivysilani CT

    Si to vygoogluj Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  6. Kupoval, ale to mam v jine mistnosti s platnem To Sko chci do loznice k telce
    0 points
×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu