Jump to content

Question

Posted

Jsem úplný konzolový začátečník. Přemýšlím nad koupí Xbox One S nebo X.

Budu hrát na monitoru bez 4k, chtěl bych hrát hlavně multiplayer hry jako Battlefield 5, Titanfall 2, Forza Horizon 4,... a pak nové tituly. 

Jde mi hlavně o plynulost hry. Grafika je až na druhém místě. Představa je, abych si bez problémů zahrál alespoň 2 roky.

Také nevím jaká je přesně ta předplacená služba, která umožní hrát online a zároveň budu mít zdarma vybrané tituly her. 

Děkuji za věcné rady 

21 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Ja bych na tvem miste sel do X, jelikož hry tam bezi s daleko mensimi propady v fps.

Predplacen služba je bud:

Gold - nutny por online hrani, diky nemu mas mesicne 4 hry zdarma
Game Pass - knihovna, kdy v ramci clenstvi mas pristup k cca 160hram
EA Access - knihovna, kde mas v ramci clenstvi pristup k cca 50hram od EA

Jinak mrkni sem http://xboxweb.cz/xbox-one-manual/

• 0
Posted

Black Friday v Česku je pomalu každý pátek... Sleva nějaká určitě bude nebo alespoň budou velcí prodejci uvolňovat slevové kódy (leden-únor je okurková sezóna, jsou malé prodeje a obchodníci se často zbavují čeho můžou za každou cenu). Pokud nemusíš kupovat na Vánoce nebo neplánuješ přes svátky intenzivně hrát, vyčkal bych...

Osobně mám Xbox One S 2TB a jsem spokojený. Na hry, které jsi vypsal by v pohodě stačilo.

Pokud ale chceš hrát novinky jako RDR2 a v budoucnu nové (vizuálně luxusní) hry bez propadu FPS a zároveň neřešíš nějak vážně peníze (cenový rozdíl mezi "S" a "X" - i když když jdeš do konzole, tak bys stejně neměl) tak je pro tebe spíš lepší volbou jít do Xbox One X, jak již psali výše ostatní :-)

• 0
Posted

Battlefield 5 jsem nehrál, ale Forza Horizon 4 mi běží na Xbox One S v pohodě, plynule (nebo alespoň mi to tak přijde).