Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Po uploadu nejdou spustit hry - ani ty, které před uploadem šly


Pirkis

Otázka

Dobrý den,

předem bych se chtěl omluvit - asi tři hodiny jsem si pročítal toto fórum - jsem bohužel laik, takže mám v hlavě strašný guláš... Mám Xbox 360 ELITE. Když jsem ho koupil (cca rok 2010), daly se na něm hrát vypálené hry. Přes torrent jsem si stáhl FIFU 10 a NHL 10 a poté vypálil... Hrál jsem jen tyto hry... Poté přišla rodina, stěhování atp. Teď jsem ho našel při stěhování ve skříni. Stáhl si novou hru přes torrent (Driver San Francisco 2011), vypálil na Verbatim DVD+R DL rychlostí 2,4x. Hru vložil do Xboxu a napsalo mi to, že je nutný upload... Měl jsem verzi ještě čtyř místnou - 2.0.xxxx.0 Tak jsem dle návodu na internetu stáhl nejnovější aktualizaci a přes Flash jsem Xbox zaktualizoval... Po aktualizaci, která proběhla v pořádku, nemohu stále spustit novou hru - Driver San Francisco 2011 ani původní hry, které jsem normálně hrál . FIFA 10 a NHL 10 - zobrazují se mi jako DVD. Vše chci mít na DVD a LIVE připojení nemám. Můžete mi prosím poradit, co mám dělat, abych si mohl zahrát? Stahuji ještě přes torrent FIFU a NHL 15 a 16 a WRC 5. Moc a moc vám děkuji za rady. Petr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

11 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
  • Moderators

Pokud chceš znovu mít možnost spouštět hry z vlastních záloh, musí ti tam někdo nahrát CFW (Custom Firmware). Pokud tam nahraje nejnovější, pak bys měl být schopen spuštět všechny zálohy (pokud jsi ty staré co máš před vypálením speciálně neupravoval pro tvoji tehdejší verzi CFW).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0