Bohužel z toho článku není patrné, jak to vlastně je myšleno....Je zvláštní, že se nechlubí žádným konkrétním číslem, vždy jen dohromady prodanými PS4 vč. PS4 pro. Při výprodejových cenách starých ps4, kdy se doslova prodávaly jak housky na krámu, tomu prostě nevěřím..... Navíc s tak mizernou dostupností ps4 pro, za kterou se sony dokonce omlouvalo. Kdoví, jak je to myšleno...titulek je to pěkný..pochvala. Kdyby ta čísla byla nějak extra zajímavá, četli bychom palcové titulky o skvělých konkrétních číslech prodeje ps4 pro.
Co se týče toho updatu, tohle bude fungovat jen u her bez fps locku případně to bude vylepšovat běh her, které lock nedrží. U těch, které běží dobře, se tím nic nemění a potřebují patch. Na nějaké patchování starých her vývojáři zatím docela kašlou. Na to, že dev kity té konzole jsou k dispozici určitě minimálně několik měsíců před jejím vydáním, je číslo dosud opatchovaných her dost nízké. Možná je to tedy i reakce na toto. Tuto funkci bych navíc očekával hned od samého vydání konzole. Ale přichází docela rychle, takže OK, snaha se cení...
Bohužel...a to bude platit i pro scorpio.....úspěch těchto půlupgradů zavisí jen a pouze na ochotě vývojářů patlat se s nějakými vylepšeními. Místo dvou konfigurací budou mít čtyři (pominu-li switch) a to ještě na každé konzoli bude existovat nějaký boost mod, upgrade mod, super mod apod. Psal jsem to už několikrát, tyhle půlgenerace jsou experiment, pro vývojáře, pro uživatele....uvidí se, co z toho vzejde.
Znovu připomenu tenhle článek, kde 18 procent vývojářů odpovědělo, že půlgenerace je dobrá věc....5 procent z nich, že negativní....zbytek se k tomu staví neutrálně nebo se ještě nerozhodli.
http://www.theverge.com/2017/1/12/14230120/game-developers-survey-ps4-pro-project-scorpio