Ahoj,
Pokud jsi uvedenou platební kartu použila k nákupu v daném shopu poprvé, zpravidla kupní ceně za zboží předchází tzv. "ověřovací platba", která obchodníkovi slouží k ujištění, že platební karta je platná, s dostatečným zůstatkem a aktivní pro platby přes internet. Částka ověřovací platby bývá na úrovni 1 Kč, případně nějakého zlomku cizí měny (EUR/USD/...), kdy ty ji jako majitelka českého účtu vidíš převedenou a zúčtovanou v CZK.
Nemělo by se jednat o strženou platbu, ale pouze o tzv. "blokaci", kdy obvykle po pár dnech (v závislosti na tom, jak rychle dá obchodník bance na vědomí, že částku nebude z karty inkasovat) z výpisu zmizí a do té doby blokovaná částka se připíše zpět na účet k disponibilnímu zůstatku.
Pokud by tomu tak nebylo a částka ti zůstala stržena i po více než 14 dnech, kontaktuj obchodníka a podej reklamaci.