Rozumím, co tim chceš říct a v podstatě s tebou souhlasím. Ano, dejme si to na nejtěžší obtížnost a pojďme si hrát na profesionály, žádný arkádový pif-paf. Hra to umožňuje, super. Mno ale když kvůli četným bugům tě to neustále podělává, neužiješ si to ani v případě, když se o to snažíš. Chceš přepadávat konvoje z helikoptéry, pokropit ozbrojená auta dávkou z minigunu a pak.. počkat, střílení z minigunu je pěknej vo*er a frustrace. To spíš trefíš strom nebo barák a zřítíš se při snaze zacílit na cíl, takže ne ani tohle nefunguje a ve hře je těchto věcí prostě tuna.
Domnívám se, že právě dnešní hráči, jako celek, moc nároční nejsou. Právě to je chyba, ptže co v posledních měsících a možná letech vychází za nedodělky (hlavně že titul obsahuje mikrotransakce, day 1 dlc a season pass), je do nebe volající. Měli bychom ukázat vydavatelům, že se nám tento trend nelíbí a to našimi peněženkami. Je v pořádku, že jsme s něčím nespokojeni, však jsme za to utratili peníze.
Myslím si, že ti z nás, co už mají něco odehráno a zažili vývoj her a herního trhu v 90. letech a po roce 2000, teď musí každou chvíli skřípat zubama. Až na pár výjimek (hry od Naughty Dog, CD Projektu, vesměs i od Blizzardu, dříve také od Valve, když ještě hry vyvíjeli a dalších, čest výjimkám). Přijde mi, že dřív byla téměř každá AAA hra dokonalá nebo téměř bez chyb. Byl kladen důraz na detail, betatesting,... hry byly odkládány, ale alespoň vycházely vesměs v pořádku. Dnes je situace přesně opačná, hype, marketing, dojení značek, mikrotransakce..
Řečnická otázka, ti z vás, kdo zažili minulé období a máte s čím porovnávat (třeba poměr cena : počet odehraných hodin & zábavnost), máte v TOP10 nejoblíbenějších her, co jste kdy mastili, nějakou z poslední pětiletky nebo dekády? Trh je možná přesycený průměrnými hrami, co se reklamou a rozpočtem vydávají za tříáčkové, ale tipuju, že z těch stovek her vás napadne maximálně Uncharted, Witcher 3, GTA V.. a to je smutné no ne? Pochopitelně je toto velmi subjektivní, ale chovat se jako stádo je podlě mě chyba.
TL;DR Tahle gamesa samozřejmě dokonalá není. Je průměrná a to je velká škoda, ptže základ je velmi dobrý (ten svět, pocit ze střelby, zbraně, kooperace..), ale zbytek je teda napřesdržku, podle mého názoru. Ani téměř dva měsíce po vydání není zdaleka hotová, obsahuje tunu chyb a vývojáři se musí věnovat i vydávání dlc pro season pass, aby plnili plán vydavatele. Takže příště až vyjde nějaký ten další Ghost Recon, je třeba být na pozoru.. stejně jako v případě Division a dalších her teď konkrétně od Ubisoftu.
Sry za článek a né příspěvek, muselo to ven