Panstvo, damstvo a jiné pohlaví,
dajte si pozor i na Alzu...Dnes jsem si vyzvedával Xbox One X a to co mě donesla mladá prodavačka mě nakrklo. Balení s konzolí bylo přelepeno balící fólií, což mě takto nikdy nic u Alzy neprodali, takže mi to bylo dosti podezřelé. Po převzetí zboží jsem hned po východu z pobočky, v autě roztrhl balící fólii a zjistil, že pečetící samolepky jsou rozříznuté a balení bylo obaleno fólií, protože krabice byla z boku pěkně nakřápnutá. Nelenil sem a šel zpět do prodejny, kde se strhlo 20minutové podivování nad tím, proč je krabice promáčknutá, proč je pečeť otevřená a jestli si to přeci jen nevezmu... Prsa slečny prodavyčky byla značně objemná a tak sem na ně ani neřval a sepisoval s nimi reklamační protokol o výměně zboží. Pevně doufám, že zítra se znovu nena....se...ru....Kdyby se tohle stalo jednou, ale u Alzy se mi to stává poslední rok pravidelně....Dohromady 3x výměna ps4pro rovnou v obchodě, protože to donesli v potrhané a rozpečetěné krabici, reklamace poškozené hry - slisovaná krabička, lednice - reklamace zničeného fochu na zeleninu vlivem špatné přepravy a takhle bych mohl pokračovat až do roku 2014, kdy sem si vyzvedl xbox one a jejich naprosto vpořádku rozbalená konzole prostě nefungovala...
Alza se tímhle jednání, kdy jí každý nýmand po Vánocích vrátí poškozené zboží, protože se na něm přes Vánoce vyřádil a následně vrátil, dostává do role podvodníka. Věřím, že dost lidí nad tím mávne rukou, ale když si kupuju novou konzoli, tak za plnou pálku 13 tis. nehodlám doma vybalit nějakou poškozenou sypačovinu.
Moje rada tedy zní: Dejte si na ty jejich všechny Black Fridaye pozor a přebírané zboží si důkladně kontrolujte.